Kraj

Mitsubishi przesuwa na później drugą część kampanii Outlandera

MMC Car Poland, dystrybutor samochodów Mitsubishi w Polsce, przesunął drugą część launchowej kampanii samochodu terenowego Outlander na początek przyszłego roku....

MMC Car Poland, dystrybutor samochodów Mitsubishi w Polsce, przesunął drugą część launchowej kampanii samochodu terenowego Outlander na początek przyszłego roku. Decyzja spowodowana jest wyczerpaniem zasobów Outlandera przydzielonych na rynek polski na ten rok w wyniku popytu, jaki powstał po pierwszej części kampanii. Miała ona miejsce w czerwcu br., obejmowała prasę kolorową (m.in. “Polityka”, “Newsweek”, “Duży Format”, “Profit”, “Forum”, “BusinessWeek”, “Businessman Magazine”, “Auto Świat”), dzienniki (“Puls Biznesu”, “Gazeta Wyborcza”, “Gazeta Prawna”, “Rzeczpospolita”) i internet (największe portale i serwisy motoryzacyjne i sportowe). Obsługą działań reklamowych i public relations dla MMC Car Poland zajmuje się agencja public relations Profile. Kampania Outlandera miała charakter wizerunkowy, jej hasło przewodnie brzmiało: “Kieruj się życiem”. Grupą docelową Outlandera (którego cena kształtuje się na poziomie od 100 tys. zł wzwyż) są mężczyźni w wieku 30-45 lat, mieszkający w dużych miastach, zamożni, aktywni. W tym roku MMC Car Poland planuje jeszcze wprowadzenie na rynek polski nowego modelu Mitsubishi Lancer. Debiut rynkowy miał być pierwotnie wsparty kampanią reklamową, jednak również została ona przełożona na początek przyszłego roku, kiedy na nasz rynek trafią większe dostawy tego modelu. (MG)