Kraj

Cityboard Media planuje rozwój backlite'ów i drobne korekty oferty

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media jest gotowa do rozpoczęcia budowy sieci backlite'ów o formacie 6x3 m. Przygotowany plan zakłada postawienie...

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media jest gotowa do rozpoczęcia budowy sieci backlite’ów o formacie 6×3 m. Przygotowany plan zakłada postawienie pierwszych konstrukcji tego typu w ośmiu największych miastach Polski. “Decyzja o rozpoczęciu inwestycji w ten segment produktowy zależeć będzie od koniunktury na rynku. Rosnąca w tym roku sprzedaż oraz coraz większe zainteresowanie tego rodzaju nośnikami wskazują, że pierwszą sieć wybudujemy w 2004 r.” – twierdzi Marta Bryła, dyr. marketingu Cityboard Media. Obecnie właścicielem największej sieci tego typu nośników jest firma AMS SA. Jednocześnie Cityboard Media nie planuje wprowadzania radykalnych zmian do oferty handlowej. W 2004 r. ceny wynajmu powierzchni ekspozycyjnych mają pozostać na niezmienionym poziomie. Dwa główne produkty: cityboardy o formacie 6×3 m oraz supercityboardy o formacie 12×4 m, mają być sprzedawane na poziomie cenowym obowiązującym w tym roku (odpowiednio – ok. 900 dol. i 2 tys. dol. za miesiąc; ostatnia, 10-proc. podwyżka miała miejsce w marcu br.). Cityboard Media zamierza kontynuować projekt restrukturyzacji swoich sieci, koncentrując się na ich rozwoju w 10 największych miastach Polski. Ponadto chce poszerzyć zasięg swojego narzędzia planerskiego o nazwie SEPT (System Efektywnego Planowania Topograficznego), który pozwola na wskazanie usytuowania nośnika względem obiektów takich jak supermarkety, centra handlowe, stacje benzynowe, banki czy urzędy. Już wkrótce ma zawierać informacje o kolejnych ważnych z punktu widzenia reklamodawcy miejscach, tj. aptekach, kinach, teatrach, stadionach itp. “Jest to dobry argument m.in. w rozmowach z producentami leków OTC, aby przenieśli część inwestycji mediowych z telewizji na nośniki reklamy zewnętrznej” – mówi Bryła. Do oferty Cityboard Media w ramach oferowanego serwisu postkampanijnego weszła również propozycja dokumentacji zdjęciowej przygotowywanej nocą, po to aby sprawdzić stan oświetlenia poszczególnych nośników. (JP)