Kraj

Clear Channel Poland promuje pakiet produktowy Święta 2003

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadza ofertę świąteczną, która została przygotowana na podstawie analizy zachowań konsumentów w okresie przedświątecznym...

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadza ofertę świąteczną, która została przygotowana na podstawie analizy zachowań konsumentów w okresie przedświątecznym (m.in. analizy CBM Indicator oraz działów marketingu hipermarketów). Uwzględniając specyfikę tego okresu, firma zaproponowała produkt reklamowy na terenie hipermarketów. “Nasza oferta odpowiada na potrzebę wyróżnienia. Zaproponowane rozwiązania mają na celu zdominowanie hipermarketu przez reklamę danego produktu czy marki. Można to osiągnąć, wykorzystując jednocześnie kilka nośników usytuowanych w kluczowych punktach marketu: przy wejściu, przy półce i przy kasie. Takie rozwiązanie sprawdziło się już przy okazji kampanii pokarmu dla kotów Whiskas w saszetkach realizowanej na przełomie marca i kwietnia tego roku. W wybranych hipermarketach zastosowano miks nośników: drzwi wejściowe (2 moduły), citylighty (2 pow.), naklejki podłogowe (3 szt. na halę). Taka kombinacja dała o 30 proc. większą rozpoznawalność reklamy niż średnia uzyskana dla całej kampanii” – twierdzi Anna Nowakowska-Godun, dyr. marketingu Clear Channel Poland. Oferta dotyczy zarówno produktów dostępnych, jak i niedostępnych w hipermarkecie. W pierwszym wypadku oferta dotyczy wykorzystania reklamy na drzwiach wejściowych, reklamy na terenie marketu na wózkach zakupowych lub na naklejkach podłogowych oraz reklamy przy półce na naklejkach podłogowych lub zwieńczeniu regału. Druga opcja zakłada ekspozycję marki lub produktu w kluczowych miejscach marketu przy wykorzystaniu: reklamy na drzwiach wejściowych, citylightów w galerii, reklamy przy półce z produktem na naklejkach podłogowych lub zwieńczenie regału oraz reklamy przy kasie na taśmach przesuwnych, podajnikach do wydawania reszty lub przegrodach “Następny klient”. Oferta Clear Channel Poland Święta 2003 wsparta zostanie materiałami BTL – ulotką z załączonym do niej filmem reklamowym “Uwodzą konsumenta” oraz informacjami na stronie internetowej firmy. Ulotka prezentuje wyniki kilku zrealizowanych przez Clear Channel Poland kampanii w miejscu sprzedaży. Firma współpracuje w zakresie reklamy w miejscu sprzedaży z dwiema sieciami hipermarketów: Tesco i Geant. (JP)