M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Akcja "Czysty Punkt" zatacza coraz szersze kręgi

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 2003, 00:00

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) obserwuje rosnące zainteresowanie akcją "Czysty Punkt" ze strony konsumentów, mediów oraz firm reklamujących się za pośrednictwem...

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) obserwuje rosnące zainteresowanie akcją "Czysty Punkt" ze strony konsumentów, mediów oraz firm reklamujących się za pośrednictwem druków bezadresowych. Do SMB cały czas napływają prośby o przesłanie naklejek. Tylko w pierwszym dniu akcji za pośrednictwem portalu zamówiono ich blisko 1000. Dodatkowo nakłady liczone w setkach tysięcy zostały zamówione jako insert do kilku dzienników regionalnych ("Gazeta Pomorska", "Gazeta Lubuska", "Nowa Trybuna Opolska") oraz pism branżowych ("Brief", "Świat Konsumenta"). Nalepki można otrzymać także w SMB, terenowych oddziałach Federacji Konsumentów oraz (w miastach, gdzie nie ma terenowych oddziałów federacji) u miejskich rzeczników konsumentów (dotąd: Ełk i Płock). Ich liczba na bieżąco rośnie.

Aby nagłośnić akcję, SMB wspólnie z Federacją Konsumentów, która jest partnerem akcji, zorganizowało 12 sierpnia br. konferencję prasową pt. "Marketing przyjazny konsumentowi".

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,