Kraj

Praktiker Polska prowadzi wewnętrzny przegląd ofert z zakresu BTL

Centrala sieci hipermarketów budowlanych i wyposażenia wnętrz Praktiker Polska prowadzi rozmowy z firmami marketing services na temat ewentualnej współpracy. Rozmowy...

Centrala sieci hipermarketów budowlanych i wyposażenia wnętrz Praktiker Polska prowadzi rozmowy z firmami marketing services na temat ewentualnej współpracy. Rozmowy nie są częścią procedur przetargowych, mają jedynie charakter sondażowy. Biorą w nich udział firmy Publishing Partners (specjalistyczna firma zajmująca się przygotowywaniem prepress i prowadzeniem produkcji drukarskich, należąca do grupy TBWA) oraz OglivyOne (firma marketing services należąca do grupy Ogilvy). Mariola Pyszna, kierownik działu marketingu Praktiker Polska, odmawia komentarza w tej sprawie. Obecnie firma korzysta z usług agencji reklamowej Szwejkowski Target Project oraz firmy poligraficznej DigiPrint. (JP)