Zagranica

JimBeam Brands Co. powierzył budżet reklamowy BBDO Worldwide

Firma alkoholowa JimBeam Brands powierzyła swój budżet reklamowy agencji BBDO Worldwide (Omnicom Group). Jego wysokość szacuje się na 15-20 mln...

Firma alkoholowa JimBeam Brands powierzyła swój budżet reklamowy agencji BBDO Worldwide (Omnicom Group). Jego wysokość szacuje się na 15-20 mln dol. Decyzja została podjęta po trwającym siedem miesięcy przetargu. BBDO zajmie się obsługą marek burbonów Jim Beam i Knob Creek, kordiału DeKuyper i wódki Vox. W ostatniej fazie przetargu brały również agencje reklamowe Element 79 Partners (Omnicom Group) i Carmichael Lynch (Interpublic Group of Cos.). Dotychczas współpracująca z Jim Beam Brands agencja reklamowa Young & Rubicam (WPP Group) nie zakwalifikowała się do finału procedur przetargowych. (“Advertising Age”)