M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wolff Olins przygotowuje projekt zmian marki Telekomunikacji Polskiej

Serwis Dzienny | 29 sierpnia 2003, 00:00

Brytyjska agencja brandingowa Wolff Olins przygotowuje nową koncepcję brandingową dla Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA). Informację o tym potwierdziło londyńskie...

Brytyjska agencja brandingowa Wolff Olins przygotowuje nową koncepcję brandingową dla Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA). Informację o tym potwierdziło londyńskie biuro agencji. Planów TP SA dotyczących brandingu nie chciała komentować rzecznik firmy Barbara Górska. Wolff Olins jest jedną z największych agencji brandingowych. Firma współpracowała z wieloma klientami z sektora telekomunikacyjnego, m.in.: British Telecom, Cegetel, Orange i Portugal Telecom. Według wcześniejszych informacji w pracach nad zmianami identyfikacji TP SA miała również brać udział agencja reklamowa Corporate Profiles DDB. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,