Kraj

Radio PiN 102 FM wprowadza zmiany do ramówki

Począwszy od 1 września, rusza nowa ramówka Radia PiN 102 FM. Podstawą programu pozostają ekonomiczne serwisy informacyjne i ambitniejsze odmiany...

Począwszy od 1 września, rusza nowa ramówka Radia PiN 102 FM. Podstawą programu pozostają ekonomiczne serwisy informacyjne i ambitniejsze odmiany muzyki: smooth jazz i tzw. nowe brzmienia. Serwisy emitowane będą przez cały dzień – od 6:30 do 22:00. O pełnych godzinach – serwisy o tematyce ogólnej, serwisy “połówkowe” poświęcone będą – jak do tej pory – ekonomii i biznesowi. Radio wykorzystuje studio na warszawskiej giełdzie. W porannym paśmie “Ranek na 102” pojawi się codzienny wywiad z gościem, felietony z cyklu “102 Felietony Radia PiN 102 FM” (stali felietoniści to: Grzegorz Miecugow, Tomasz Wróblewski, Janina Paradowska, Filip Łobodziński) oraz przeglądy prasy. W rannym paśmie emitowany będzie przygotowywany przez Mikołaja Lizuta z “Gazety Wyborczej” “Szowinistyczny przegląd prasy kobiecej” oraz “PiN do kultury” Michała Wójcika z “Przekroju”. Stałym komentatorem wydarzeń międzynarodowych jest w Radiu PiN Jerzy Bekker. Gospodarzem “Ranka na 102” jest Jacek Sobala. Dwie godziny trwać będzie “Dobry program gospodarczy” – popołudniowy blok informacyjno-publicystyczny. Wydłużone zostało piątkowe filmowe pasmo Karoliny Korwin-Piotrowskiej. W ramówce pozostaje “Marketingmix” – cotygodniowy program o marketingu, reklamie i mediach – oraz spotkania z redaktorami tygodnika “Forum”. We wrześniu br. w Radiu PiN 102 FM pilotażowe wydania cotygodniowej wieczornej audycji muzycznej poprowadzą Grzegorz Brzozowicz i Filip Jasiński. Weekendowe rozmowy z “gwiazdami biznesu” przeprowadzał będzie na antenie Radia PiN 102 FM redaktor naczelny “Playboya” Marcin Meller. “Pozostajemy radiem biznesowym. Chcemy jednak, by nasza oferta była ciekawa nie tylko dla biznesmenów. Stąd obecność wielu – jesteśmy przekonani – ciekawych i atrakcyjnych pozycji z tematyką ekonomiczną mających związek raczej luźny” – mówi Emil Marat, dyrektor stacji. Dodaje, że “otwieraniu się” Radia PiN 102 FM ma służyć również rozpoczynająca się we wrześniu kampania reklamowa, “w przewrotny sposób kreująca wizerunek wielkomiejskiego radia dla wszystkich bardziej wymagających słuchaczy”.