Zagranica

Ruszyła pierwsza edycja konkursu The Advertising Festival

Od 2 do 5 września w podparyskim Disneylandzie (Disneyland Paris Resort) będzie miał miejsce nowy konkurs reklamowy The Advertising Festival....

Od 2 do 5 września w podparyskim Disneylandzie (Disneyland Paris Resort) będzie miał miejsce nowy konkurs reklamowy The Advertising Festival. Na konkurs wpłynęło 400 zgłoszeń (zgłoszenia były bezpłatne), a organizatorzy spodziewają się 2 tys. gości na uroczystościach festiwalowych. Pomysłodawcą i głównym organizatorem nowego festiwalu jest Carl Tooney, założyciel brytyjskiej kompanii Nationwide Advertising, która wynajmuje plandeki ciężarówek jako powierzchnie reklamowe. Tooney nie jest co prawda szerzej znany w międzynarodowej branży reklamowej, ale udało mu się namówić Martina Sorrella, CEO grupy WPP, do udziału w uroczystości jako gościa honorowego i głównego prelegenta. Sponsorami festiwalu są: firma badawcza Millward Brown (należąca do WPP), “Washington Post”, Eurosport i “Financial Times”. Ceremonia wręczenia nagród (w 15 kategoriach konkursowych, m.in.: Campaign of the Year, Best Use of Direct Marketing oraz Media Sales Team of the Year), odbędzie się 4 września br. (“Advertising Age”)