Kraj

Kampania BoboVita w telewizji

Agencja ARIP przygotowała emitowaną od 1 września br. kampanię telewizyjną BoboVita (producent Nutricia) prezentującą szeroką gamę produktów marki (kaszki, obiady,...

Agencja ARIP przygotowała emitowaną od 1 września br. kampanię telewizyjną BoboVita (producent Nutricia) prezentującą szeroką gamę produktów marki (kaszki, obiady, desery, soki). Jej celem jest zwiększenie sprzedaży oraz świadomości marki wśród grupy docelowej, czyli wśród mam dzieci od 1. do 36. miesiąca życia, jak i w środowiskach opiniotwórczych takich jak znajomi, rodzina, lekarze. Dwa (30- i 15-sekundowy) spoty emitowane na antenie TVP1, TVP2, Polsatu, TVN, TVN Siedem i TV4 są wspierane reklamą w prasie dla rodziców, m.in.: “Claudia – Rodzice”, “Dziecko”, “Mam dziecko”, “Mamo, to ja”, “Twoje Dziecko”. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Brand & Media OMD. Termin zakończenia kampanii nie został podany. (AMS)