Kraj

"Filipinka" zwiększa: sprzedaż, liczbę i jakość stron reklamowych

Wydawnictwo Prasowe Twój Styl (WPTS), wydawca m.in. miesięcznika "Filipinka", poinformowało o wyraźnym wzroście sprzedaży tego tytułu. Numer sierpniowy rozszedł się...

Wydawnictwo Prasowe Twój Styl (WPTS), wydawca m.in. miesięcznika “Filipinka”, poinformowało o wyraźnym wzroście sprzedaży tego tytułu. Numer sierpniowy rozszedł się w liczbie 67 tys. egzemplarzy, przy nakładzie 100 tys. egzemplarzy (informacja podana przez wydawcę na podstawie wyników ZKDP). W momencie przejęcia “Filipinki” przez WPTS we wrześniu ub.r. sprzedaż wynosiła 15 tys. egzemplarzy. WPTS stworzyło nową formułę “Filipinki”, ekskluzywnego pisma dla młodych dziewcząt, zwłaszcza licealistek. W samym wydawnictwie tytuł postrzegany jest jako “młodsza siostra” sztandarowego miesięcznika, czyli “Twojego Stylu”, co oznacza, że czytelniczki “Filipinki” w przyszłości powinny sięgać właśnie po “Twój Styl”. Wzrosło zainteresowanie reklamodawców odmienioną “Filipinką”. W czasach, gdy wydawcą nie było jeszcze WPTS, w numerze były maksymalnie 3 kolumny reklamowe. W tej chwili jest ich od 5 do 13. Wśród reklamodawców są m.in. kosmetyki (w tym selektywne), środki higieny, odzież, firmy edukacyjne. W lipcu br. “Filipinkę” (w kategorii miesięczniki) czytało 5,8 proc. dziewcząt między 15. a 19. rokiem życia, podczas gdy “Dziewczynę” -22,5 proc.; “Popcorn” -19 proc. (SMG/KRC; CCS). (KP)