M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszyła nowa kampania reklamowa platformy cyfrowej Cyfra Plus

Serwis Dzienny | 4 września 2003, 00:00

Ruszyła jesienna kampania reklamowa platformy cyfrowej Cyfra Plus. Została ona skonstruowana w oparciu o nowe telewizyjne i radiowe spoty wizerunkowe,...

Ruszyła jesienna kampania reklamowa platformy cyfrowej Cyfra Plus. Została ona skonstruowana w oparciu o nowe telewizyjne i radiowe spoty wizerunkowe, ogłoszenia prasowe, reklamę w internecie oraz materiały BTL dla punktów sprzedaży informujące o ofercie promocyjnej. W kampanii Cyfra Plus wykorzystane zostały dwa nowe, uzupełniające się 30-sekundowe spoty wizerunkowe: "Matka ziemia" oraz "Prędkość światła", wzbogacone o informację na temat oferty sprzedażowej (aktywacja od 29 zł zamiast 299 zł, abonament już od 29 zł przez trzy miesiące). W pierwszym etapie kampanii filmy reklamowe nadawane będą naprzemiennie, w drugim - oprócz nich komunikację uzupełni dodatkowy 15-sekundowy spot promocyjny. Komunikację ATL wspierają ulotki i plakaty rozmieszczone w punktach dystrybucji Cyfry Plus. Wsparciem dla akcji jest wizerunkowo-programowa kampania Canal Plus prowadzona w prasie i telewizji. Bieżąca kampania ma odświeżyć komunikację na temat Cyfry Plus. W jesiennej kampanii wykorzystane zostaną następujące media: telewizja (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem), stacje radiowe (RMF FM, Radio Zet) dzienniki ("Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Super Express", "Dziennik Sportowy"), TV-guide'y ("Gazeta TV", "Tele Świat", "Tele Tydzień", "Tele Magazyn", "To i Owo"), strony internetowe Cyfry Plus, Wirtualnej Polski oraz serwis Gadu-Gadu. Planowanie i zakup mediów realizowane zostały przez dom mediowy Starcom. Opracowanie pomysłu oraz realizację filmów reklamowych do kampanii Cyfry Plus i Canal Plus powierzono zespołowi autopromocji spółki Canal Plus Cyfrowy. W przygotowaniu kreacji pozostałych elementów kampanii uczestniczyli agencja Euro RSCG New Europe oraz producenci spotów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,