Kraj

Nowa jakość serka Bonette

Elmilk oddał w ręce smakoszy nowej jakości, śmietankowy serek Bonette. "Zmieniliśmy recepturę produktu i poprawiliśmy jego opakowanie" -mówi Joanna Krotkiewicz,...

Elmilk oddał w ręce smakoszy nowej jakości, śmietankowy serek Bonette. “Zmieniliśmy recepturę produktu i poprawiliśmy jego opakowanie” -mówi Joanna Krotkiewicz, manager ds. nabiału firmy Elmilk. Zabiegi te były konieczne, by Bonette zyskał lepszą sprzedaż i wyższe udziały rynkowe, które stawiały go do tej pory na niższej pozycji od wyrobów konkurencyjnych na rynku kanapkowych serów śmietankowych. Realizacji tego celu ma służyć kampania reklamowa, która obejmuje tytuły prasy handlowej. Ogłoszenia reklamowe, informujące o nowych serkach Bonette, ukazują się w “Życiu Handlowym” i “Poradniku Handlowca”. Kampanii prasowej towarzyszą degustacje produktu w miejscach sprzedaży. W sklepach rozdawane są materiały informacyjne. Za 175-gramowe opakowanie Bonette zapłacimy1,50 zł. W najbliższym czasie na rynku pojawią się także inne smaki Bonette -ziołowy, chrzanowy i paprykowy. “Będziemy rozwijać gamę naszych serów, bo jest to obiecujący i szybko rozwijający się rynek” -mówi Joanna Krotkiewicz. Dotychczas Bonette był dostępny jedynie w sklepach na terenie województw północnej Polski, Wielkopolski oraz na zachodzie kraju. Planowane jest jednak rozszerzenie dystrybucji, tak by każdy mieszkaniec naszego kraju mógł bez problemu zdobyć ten produkt. (MK)