Kraj

Szykuje się zdecydowana zmiana layoutu "Businessman Magazine"

"Businessman Magazine" (wydawca Business Press) po zmianach w składzie redakcji i merytorycznych szykuje też zdecydowane zmiany w layoucie, co przekazał...

“Businessman Magazine” (wydawca Business Press) po zmianach w składzie redakcji i merytorycznych szykuje też zdecydowane zmiany w layoucie, co przekazał Wojciech Romański, od czerwca br. redaktor naczelny “Businessman Magazine”. Pierwsze ewolucyjne przeobrażenia w szacie graficznej już są widoczne. Niewykluczone, że niebawem do zespołu pisma dołączy nowa osoba. Trwają również działania promocyjne wokół “Businessmana”. Największy nacisk wydawca kładzie na kampanię wizerunkową skierowaną do szerszego grona odbiorców. “Businessman Magazine” będzie obecny w mediach lokalnych oraz branżowych. Jednocześnie organizuje konferencje i panele dyskusyjne, przez co ma wzmacniać obecność wśród swoich dotychczasowych czytelników – menedżerów średniego i wyższego szczebla. W sprzedaży “Businessmana” znaczny udział ma prenumerata. Według ZKDP za IV br. przy nakładzie 55 tys. egzemplarzy prenumerata wyniosła ponad 17 tys. egzemplarzy, a rozpowszechnianie płatne w sumie 24,3 tys. Wpływy reklamowe tytułu wg Expert Monitora za I półrocze br. wyniosły 4,9 mln zł brutto, a za I półrocze ub.r. – 5,3 mln zł brutto. (KP)