Przetargi

Trwa przetarg na obsługę reklamową firmy Uno Fresco Tradex

Trwa przetarg zorganizowany na obsługę kampanii reklamowej firmy Uno Fresco Tradex, właściciela takich marek bakalii jak Uno, Bakalland i Fit...

Trwa przetarg zorganizowany na obsługę kampanii reklamowej firmy Uno Fresco Tradex, właściciela takich marek bakalii jak Uno, Bakalland i Fit Mix. Z niepotwierdzonych informacji wynika, że firma przygotowuje się do kampanii reklamowej w telewizji, a do przetargu zaproszono kilka agencji reklamowych i tyle samo domów mediowych. Dotychczas firma Uno Fresco Tradex nie współpracowała na stałe z żadną agencją kreatywną, a zakupem i planowaniem mediów zajmowała się we własnym zakresie. W ub.r. Uno Fresco Tradex wydała na reklamę niewiele ponad 2 mln zł, z czego większą część budżetu pochłonęły wydatki na planszę sponsorską w telewizji (Expert Monitor). Przetarg ma się rozstrzygnąć jeszcze w tym tygodniu. Obsługą public relations firmy Uno Fresco Tradex zajmuje się agencja On Board PR. (MKS, PR)