Kraj

Nowe oblicze tygodnika "Twój Biznes"

Tygodnik "Twój Biznes", wydawany przez Grupę Wydawniczą Infor, pojawi się 9 września br. w znacznie zmienionym układzie graficznym i merytorycznym....

Tygodnik “Twój Biznes”, wydawany przez Grupę Wydawniczą Infor, pojawi się 9 września br. w znacznie zmienionym układzie graficznym i merytorycznym. Tygodnik ma nowe logo, strony zyskają więcej koloru. Głównym hasłem “Twojego Biznesu”, określającym zarazem grupę odbiorców, jest “Pomóc małym i średnim firmom w skutecznej konkurencji w nowej Europie”. W związku z rozwojem redakcja pozyskała trzech nowych dziennikarzy. Nakład “Twojego Biznesu” wynosi obecnie ok. 30 tys. egzemplarzy, a średnia sprzedaż w I półroczu 2003 roku wyniosła blisko 11 tys. Udział prenumeraty w sprzedaży wynosi około 30 procent. Zmiany w “Twoim Biznesie” promowane będą na antenie radiowej Jedynki, Trójki, Radia Zet, a także 40 rozgłośni lokalnych. Reklamy prasowe pojawiają się na łamach “Gazety Prawnej” oraz w 40 dziennikach i tygodnikach lokalnych. Wykorzystywany jest także internet – www.infor.pl.