Kraj

"Skąd się biorą zdolne dzieci?" - akcja promocyjna Instytutu Pampers

Instytut Pampers w ramach Akademii Zdrowego Rozwoju rozpoczął ogólnopolską akcję edukacyjno-promocyjną pod hasłem "Skąd się biorą zdolne dzieci?". W 48...

Instytut Pampers w ramach Akademii Zdrowego Rozwoju rozpoczął ogólnopolską akcję edukacyjno-promocyjną pod hasłem “Skąd się biorą zdolne dzieci?”. W 48 miastach Polski pojawi się charakterystyczny domek Pampersa, w którym rad na temat rozwoju dzieci udzielać będą lekarze pediatrzy i pielęgniarki położne. Obok Akademii Zdrowego Rozwoju patronami akcji są: miesięcznik “Mamo, to ja” wydawnictwa Edipresse, Kolegium Lekarzy Pediatrów i sieć supermarketów Tesco. Akcja nagłaśniana jest w mediach – stacjach telewizyjnych (Polsat, TVP i TVN) oraz prasie (magazyny “Mamo, to ja”, “Rodzice” i “Dziecko”, a także “Tina”, “Olivia” i “Przyjaciółka”), a także za pomocą ulotek BTL-owych i telemarketingu. Uruchomiono również specjalną infolinię. Informacje na temat akcji można przejrzeć na stronach Onetu i Instytutu Pampers. Kreacją reklam zajęła się agencja Saatchi & Saatchi, zaś doborem mediów dom mediowy MediaCom Warszawa. Instytut Pampers jest projektem Procter & Gamble kierowanym do młodych matek. (MKS)