M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Honda zachęca mailingiem do jazd testowych nowymi modelami aut

Serwis Dzienny | 11 września 2003, 00:00

Honda Poland przeprowadzi akcję mailingową promującą trzy nowe modele samochodów: Accord, Accord Torer i CR-V. Mailing przygotowany został przez krakowską...

Honda Poland przeprowadzi akcję mailingową promującą trzy nowe modele samochodów: Accord, Accord Torer i CR-V. Mailing przygotowany został przez krakowską agencję reklamową Instytut Rozwoju Reklamy. Firma zajęła się przygotowaniem koncepcji przesyłki i materiałów promocyjnych, stworzenia wiodącej idei kampanii, opracowaniem grafiki oraz produkcją materiałów. Baza danych została zakupiona w firmie Claritas. Wyselekcjonowano z niej 50 tys. osób, które otrzymają w tym tygodniu przesyłkę z informacjami o trzech nowych modelach Hondy i z imiennym zaproszeniem na jazdy próbne. Do zaproszenia dołączone będą dwa kupony uprawniające do odebrania prezentów od Hondy - pierwszego w trakcie jazdy próbnej, drugiego przy ewentualnym zakupie samochodu. Akcję mailingową wspiera specjalna infolinia obsługiwana przez Claritas, przez którą zainteresowani konsumenci mogą umawiać się na jazdy próbne. Honda sprzedała w okresie styczeń-lipiec br. 3,9 tys. nowych aut, co dało jej 13. pozycję na rynku, z udziałem na poziomie 1,92 proc. (pierwsze trzy miejsca należą do: Fiata - 17,43 proc., Skody - 12,12 proc. i Renault - 10,59 proc.) (źródło: Samar). Instytut Rozwoju Reklamy działa od 1999 r., ma w swoim portfolio klientów m.in. NOM, BPH, mBank. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,