Zagranica

Aiwa rozpoczyna paneuropejską kampanię skierowaną do młodzieży

Producent sprzętu RTV Aiwa rozpoczyna paneuropejską kampanię reklamową wspierającą relaunch jej produktów. Działania reklamowe, których budżet szacuje się na 20...

Producent sprzętu RTV Aiwa rozpoczyna paneuropejską kampanię reklamową wspierającą relaunch jej produktów. Działania reklamowe, których budżet szacuje się na 20 mln funtów, skierowane są do młodych konsumentów. Jest to pierwsza kampania reklamowa Aiwy od momentu przejęcia jej przez koncern Sony. Za strategię i kreację przekazu reklamowego odpowiada agencja reklamowa Wieden & Kennedy z Londynu. W spotach reklamowych występują animowane postaci o nazwie Sonics, które śpiewają piosenki wykorzystujące grę słów nawiązującą do nazwy firmy (w tekstach piosenek znalazły się m.in. słowa “AIWant” czy “AIWannabe”). W spotach reklamowych wykorzystano m.in. muzykę rap, reggae, gospel oraz wątki operowe. Reklamy skierowane są do konsumentów w wieku 15-19 lat. Kampania rozpocznie się w najbliższą sobotę w sieci telewizji muzycznej MTV. Reklamy wspierające pojawią się w prasie, outdoorze i internecie. Działania reklamowe obejmą łącznie 30 rynków europejskich. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest sieć domów mediowych OMD Europe. (“Brand Republic”)