Kraj

Radio 94 uzupełnia kampanię mediową o eventy

Warszawskie Radio 94 należące do grupy Ad.point planuje zorganizowanie dwóch eventów uzupełniających toczącą się właśnie kampanię reklamową. Pisaliśmy o niej...

Warszawskie Radio 94 należące do grupy Ad.point planuje zorganizowanie dwóch eventów uzupełniających toczącą się właśnie kampanię reklamową. Pisaliśmy o niej w “DS” MMP z 3 września – jej podstawą jest akcja outdoorowa prowadzona na blisko. 200 powierzchniach firmy Stroer Out of Home Media, działania uzupełniające prowadzone są na antenie Radia 94. Kampania radia ma “tradycyjnie” prowokacyjny charakter. Hasło na billboardach brzmi: “Zalicz wszystkie laski w Warszawie”. Przypomnijmy – poprzednia kampania Radia 94 miała miejsce w styczniu i lutym br., prowadzona była pod hasłem: “To nas kręci”. Wzbudziła wtedy ostre protesty feministek, według których kreacja kampanii obrażała kobiety (billboardy przedstawiały piersi kobiety, w których zamiast sutków umieszczone były potencjometry radiowe). Jak zapowiada Grzegorz Wiejak, dyrektor PR Radia 94, eventy zostaną zorganizowane w najbliższą sobotę oraz tydzień później – 20 września. Nawiązywać będą do hasła kampanii mediowej – odbywać się będą w warszawskich laskach: Lindego, Bielańskim, Na Kole i Młocinach, a hasłem przewodnim będzie “Publiczne zaliczanie”. W ramach eventów zaplanowano m.in. rajdy rowerowe i biegi przełajowe po wspomnianych laskach, będzie też można wybrać wariant ścigania się “na sucho” na automatycznych bieżniach i rowerach stacjonarnych. Partnerem Radia 94 przy organizacji tych eventów został Gimnazjon (sieć klubów fitness), w prowadzeniu wyścigów brać będą udział Jacek Wszoła i Bogusław Mamiński (współwłaściciele Gimnazjonu). Eventy są promowane ogłoszeniami w “Życiu Warszawy” i “Pulsie Biznesu”.

Zakupem nośników do kampanii outdoorowej radio zajmowało się we własnym zakresie, kreację natomiast przygotowała agencja reklamowa Schulz z Krakowa. Radio 94 nadaje pełną ramówkę od początku września ub.r. Program stacji kierowany jest przede wszystkim do mężczyzn w wieku 25-39 lat, z wykształceniem średnim plus i o dochodach powyżej 2,5 tys. zł (jednak ok. 30 proc. słuchaczy stacji stanowią kobiety). (MG)