Przetargi

NOM rozpoczął przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej

Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) rozpoczął procedurę przetargową, w której ma zostać wyłoniona agencja do obsługi pojedynczego projektu. Chodzi o przygotowanie...

Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) rozpoczął procedurę przetargową, w której ma zostać wyłoniona agencja do obsługi pojedynczego projektu. Chodzi o przygotowanie kampanii reklamowej, która ma rozpocząć się na przełomie października i listopada. “Zaprosiliśmy do przeglądu kilka agencji, z którymi wcześniej współpracowaliśmy, i kilka nowych” – mówi rzecznik NOM Marcin Gruszka, nie podając jednak bardziej szczegółowych informacji. Przetarg rozstrzygnie się najprawdopodobniej jeszcze we wrześniu.

Ostatnie kampanie dla NOM przygotowała agencja DougFaberFamily. Poprzednia kampania miała miejsce w okresie wakacyjnym (koniec czerwca – sierpień) i promowała nową usługę NOM (wdzwaniany dostęp do internetu) oraz wakacyjną promocję cenową na usługi telefoniczne. Podstawą kampanii była telewizja, która uzupełniona była prasą i internetem. Wcześniej DougFaberFamily przygotowała dla NOM styczniowo-lutową kampanię promującą rabaty cenowe. Ta kampania obejmowała outdoor (ok. 900 lokalizacji firmy Clear Channel w całym kraju), radio (Radio Zet i kilkanaście stacji lokalnych) oraz działania w punktach sprzedaży. W kampaniach w drugiej połowie 2002 r. NOM korzystał z usług niewymienionych z nazwy butików kreatywnych współpracujących z nim na umowę-zlecenie. Wcześniej NOM współpracował z Euro RSCG New Europe, a jeszcze wcześniej z TBWAWarszawa. Operator funkcjonuje na rynku od dwóch lat, uruchomił swoje pierwsze usługi w lipcu 2001 r. (MG)