Przetargi

Optimedia Poland zdobył budżet ciastek Jeżyki firmy Jutrzenka

Dom mediowy Optimedia Poland wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego ciastek marki Jeżyki należącej do firmy Jutrzenka SA. Wysokość budżetu...

Dom mediowy Optimedia Poland wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego ciastek marki Jeżyki należącej do firmy Jutrzenka SA. Wysokość budżetu nie została ujawniona. Jak powiedział Piotr Nalewajk, brand manager m.in. marki Jeżyki w Jutrzence SA, o wyborze agencji zdecydowało to, że Optimedia Poland zaprezentował najlepsze parametry kampanii. Nazwy pozostałych domów mediowych, które wzięły udział w przetargu, nie zostały ujawnione. Nalewajk dodał, że niewykluczone, iż Optimedia Poland zajmie się w dalszym etapie obsługą mediową wszystkich brandów Jutrzenki: “To zależy od wyników kampanii reklamowej Jeżyków”. Ostatnio obsługą mediową Jutrzenki SA zajmował się Starlink. W lipcu br. rozstrzygnął się przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Jeżyki, który wygrała agencja Publicis. Według danych Jutrzenki firma wydała w ub.r. na reklamę ATL-ową ok. 7 mln zł. (PR)