Zagranica

Orange wybiera kampanie paneuropejskie zamiast lokalnych

Operator telekomunikacyjny Orange wybrał londyńską agencję Mother do przygotowania swojej pierwszej paneuropejskiej kampanii. Mother brała udział w przetargu wraz ze...

Operator telekomunikacyjny Orange wybrał londyńską agencję Mother do przygotowania swojej pierwszej paneuropejskiej kampanii. Mother brała udział w przetargu wraz ze swoimi siostrzanymi agencjami – szwajcarską Lowe i francuską BETC Euro RSCG (wszystkie trzy już wcześniej obsługiwały Orange). Wybór Mother do przygotowania nowego projektu wiąże się z przemodelowaniem strategii reklamowej Orange, która zamierza odejść od przeprowadzania pojedynczych kampanii na poszczególnych rynkach europejskich na rzecz bardziej międzynarodowego podejścia. Kampania będzie przygotowana przez Mother, ale we współpracy ze wspomnianymi dwiema innymi agencjami. Zostanie przeprowadzona testowo jeszcze w tym roku – w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Francji. W przyszłym roku prawdopodobnie działania zostaną rozszerzone na inne kraje europejskie. (“Brand Republic”)