M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

HP wspiera akcjami promocyjnymi projektory oraz sprzęt masowy

Serwis Dzienny | 15 września 2003, 00:00

Firma Hewlett-Packard Polska rozpoczęła konkurs, którego celem jest promocja projektorów multimedialnych tej firmy. Uczestnicy mogą do 15 października br. poprzez...

Firma Hewlett-Packard Polska rozpoczęła konkurs, którego celem jest promocja projektorów multimedialnych tej firmy. Uczestnicy mogą do 15 października br. poprzez witrynę www.hp.pl/konkurs odpowiadać na pytania dotyczące techniki projektorowej (nagrodą główną jest właśnie projektor HP vp 6110). Promocja konkursu toczy się w wybranych tytułach prasowych ("Polityka", "Forma", "Kino Domowe", "Press"). HP wprowadziła projektory multimedialne na polski rynek w październiku ub.r. Głównym celem obecnych działań jest budowanie świadomości marki HP na rynku projektorów. "Chcemy również zwrócić uwagę konsumentów na zastosowania projektorów nie tylko w biznesie, ale i w domu, jako element kina domowego" - mówi Magdalena Trojanowska, marketing communications manager w dziale Imaging and Printing Group HP. Jednocześnie do 5 października HP prowadzić będzie działania kierowane do dzieci i ich rodziców mające na celu promocję masowych produktów HP związanych z zastosowaniami domowymi: drukarek, skanerów, papieru fotograficznego etc. Jest to akcja typu "back to school", przede wszystkim kierowana do rodziców, którzy kupują dzieciom tego typu sprzęt jako swego rodzaju pomoc naukową. Akcja prowadzona jest pod hasłem: "Hulk da ci szkołę!", przygotowana została we współpracy z agencją Eskadra BTL. W największych centrach handlowych w całej Polsce HP organizuje swoje stoiska - zachętą do ich odwiedzania jest m.in. wystrój związany z goszczącym obecnie na ekranach kin animowanym filmem "Hulk" i postać głównego bohatera tego filmu. Firma Hewlett-Packard wykupiła od Universal Studio licencję, która pozwala w ten sposób wykorzystywać elementy filmu w swoich działaniach. Na stoiskach promocyjnych organizowane są liczne atrakcje dla dzieci: malowanie twarzy, pamiątkowe zdjęcia z Hulkiem, przebieranie się w kostiumy z filmu, siłowanie na rękę z bohaterem filmu, drukowane są też plany lekcji, zakładki, papeterie etc. Dla uczestników tych akcji promocyjnych HP przygotowała dodatkowo 12 tys. nagród (koszulek, CD-ROM-ów, długopisów itp.). (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,