Zagranica

Sun wybrał dwie nowe agencje reklamowe do współpracy

Sun Microsystems przekazał swój budżet brandingowy agencjom reklamowym St. Luke's z Londynu i Arnell Group z Nowego Jorku (Omnicom Group)....

Sun Microsystems przekazał swój budżet brandingowy agencjom reklamowym St. Luke’s z Londynu i Arnell Group z Nowego Jorku (Omnicom Group). Przedstawiciele koncernu zapowiadają, że obie wybrane agencje będą współpracować ze sobą – celem jest wypracowanie nowej strategii brandingowej dla Suna. Koncern będzie też nadal współpracował z wcześniejszą swoją agencją wiodącą – J. Walter Thompson z San Francisco, ale w mniejszym niż wcześniej zakresie. Sun zapowiadał już wcześniej w tym roku, że poszukuje “świeżych idei”. Według TNS Media Intelligence/CMR Sun wydał na media w 2001 r. 37,5 mln dol. i 34 mln dol. w 2002 r. W pierwszym półroczu br. było to natomiast tylko 7,2 mln dol. (“Advertising Age”)