M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reklama produktu marki Durex zabawnie naśladuje kobiece magazyny

Serwis Dzienny | 15 września 2003, 00:00

Serwis internetowy i kampania reklamowa online nowego produktu firmy Durex - Play - dowcipnie naśladuje kobiece magazyny. Podstrona produktu Play...

Serwis internetowy i kampania reklamowa online nowego produktu firmy Durex - Play - dowcipnie naśladuje kobiece magazyny. Podstrona produktu Play umieszczona na serwisie durex.co.uk ma ironiczny charakter. Strona zachęca także internautów do zakupów w sklepie internetowym. Produkt wspierany jest kampanią on- i offline'ową. W działaniach online'owych wykorzystywane są takie formy reklam jak eyeblastery i bannery. Internetowa kampania reklamowa prowadzona jest na stronach handbag.com, iCircle.co.uk, glamourmagazine.co.uk i newwoman.co.uk. Tradycyjna reklama będzie zamieszczona na stronach magazynów "Glamour", "New Woman" i "Cosmopolitan". Po raz pierwszy kampania reklamowa Dureksa kierowana jest do kobiet. Za przygotowanie, kreację serwisu internetowego i kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja reklamowa McCann z Manchesteru. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann. ("Brand Republic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,