M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Amerykański Komitet Olimpijski będzie współpracował z agencją GSD&M

Serwis Dzienny | 15 września 2003, 00:00

Amerykański Komitet Olimpijski będzie współpracował z agencją reklamową GSD&M (Omnicom Group). Agencja będzie przygotowywać kreację kampanii związanej z igrzyskami olimpijskimi...

Amerykański Komitet Olimpijski będzie współpracował z agencją reklamową GSD&M (Omnicom Group). Agencja będzie przygotowywać kreację kampanii związanej z igrzyskami olimpijskimi w Atenach w przyszłym roku. Celem kampanii będzie promocja amerykańskiej reprezentacji olimpijskiej. Wiadomo już, że wykorzystywane będą media prasowe i telewizja. To druga kampania związana z tematyką olimpijską, nad którą pracować będzie GSD&M. Ta teksańska agencja pracowała już przy kampanii w roku 1999, poprzedzającej igrzyska w Sydney. Natomiast kampania związana z zimowymi igrzyskami w Salt Lake City (2002 r.) była przygotowywana przez inną agencję grupy Omnicom - Goodby, Silverstein & Partners. ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , , ,