Kraj

Eskadra BTL została finalistą międzynarodowego konkursu Globe Awards

Firma marketing services Eskadra BTL znalazła się w gronie finalistów tegorocznej edycji konkursu reklamowego Globe Awards organizowanego przez Marketing Agencies...

Firma marketing services Eskadra BTL znalazła się w gronie finalistów tegorocznej edycji konkursu reklamowego Globe Awards organizowanego przez Marketing Agencies Association Worldwide. Jest to jedyna firma z Polski, która zakwalifikowała się do finału. Jury wyróżniło projekt Eskadry BTL Żywieckie Muzeum Humoru realizowany dla Grupy Żywiec. Został on nominowany w kategorii Best Event Marketing Campaign. Żywieckie Muzeum Humoru to ekspozycja dokumentująca historię i współczesność poczucia humoru Polaków. W trakcie trwania wystaw pokazywane są scenografie najpopularniejszych polskich komedii filmowych, przywoływane są radiowe audycje satyryczne oraz najczęściej poruszane wątki dowcipów. Realizacja projektu rozpoczęła się latem ub.r. Wystawa trafiła do czterech miast w Polsce (Warszawa, Gdańsk, Gliwice, Kraków). W tym roku jej zasięg geograficzny został poszerzony (obecnie trwa planowanie akcji na rok 2004). W konkursie Globe Awards prace oceniane są w 16 kategoriach. W tym roku nadesłano 290 zgłoszeń z 30 krajów. Wręczenie nagród odbędzie się 27 października br. w Palm Beach na Florydzie. W tym roku jednym z jurorów był reprezentant Polski – Anna Ducka, brand manager Henkel Polska. (JP)