M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Maspex zamierza zwiększyć wielkość inwestycji reklamowych

Serwis Dzienny | 29 września 2003, 00:00

Grupa Maspex zapowiada, że jej przychody na koniec bieżącego roku przekroczą 1,3 mld zł. "Złożą się na to wzrost naszego...

Grupa Maspex zapowiada, że jej przychody na koniec bieżącego roku przekroczą 1,3 mld zł. "Złożą się na to wzrost naszego biznesu oraz przejęcie udziałów w spółce Lubella" - mówi Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Maspex. Będzie to oznaczało wzrost przychodów o przynajmniej 18 proc. w stosunku do roku ubiegłego, kiedy koncern osiągnął przychody w wysokości 1,1 mld zł. Także ubiegłoroczne przychody firmy były wyższe od tych z 2001 r. - wzrost wyniósł 7 proc. Maspex przejął 75 proc. udziałów w Lubelli od NFI w marcu br. Do końca 2003 r. planuje odkupić resztę udziałów od skarbu państwa. Całą inwestycję zakupu Lubelli Maspex ocenia na 100 mln zł. Krzysztof Pawiński zapowiada także, że zwiększą się wydatki reklamowe grupy Maspex, ale nie podaje o ile. Według firmy Expert Monitor w ubiegłym roku Maspex wydał na reklamę 40,6 mln zł (w 2001 r. było to 25,5 mln zł): 37,9 mln zł na reklamę telewizyjną, 2 mln zł na reklamę radiową i 0,59 mln zł na reklamę w magazynach. W skład grupy Maspex wchodzi 7 polskich firm: Maspex, Maspex Wadowice, Ekoland, Tymbark, Werbatex, Lubella i MGD. Poza tym spółka ma 6 oddziałów zagranicznych: Maspex Czech, Maspex Hungary, Maspex Slovakia, La Festa International (Rumunia), Maspex Wostok i Maspex Kaliningrad. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,