Kraj

"Tele Magazyn" zmienia layout i poszerza ofertę reklamową

"Tele Magazyn", dodatek telewizyjny do dzienników regionalnych i tygodników lokalnych wydawany przez Spółkę Wydawniczą "Tele Magazyn", będzie miał nowy layout....

“Tele Magazyn”, dodatek telewizyjny do dzienników regionalnych i tygodników lokalnych wydawany przez Spółkę Wydawniczą “Tele Magazyn”, będzie miał nowy layout. Począwszy od 3 października br., otrzyma też podtytuł “Rodzinny przewodnik telewizyjny”, co ma sugerować nowy charakter pisma. Zmienia się też zawartość tytułu. Do każdego dnia tygodnia przyporządkowano inny kolor. Poszerzony zostaje dział redakcyjny o opisy filmów i seriali. Uwypuklono propozycje telewizyjne dla dzieci. Na każdej stronie z programem TV umieszczone bedą ikony ułatwiające korzystanie z pisma. Nową ofertę przygotowano też dla reklamodawców. Moduły reklamowe będą mogły być umieszczane wewnątrz zestawień z programem poszczególnych stacji telewizyjnych. Zdaniem Waldemara Izdebskiego, dyrektora marketingu Media Tak, domu sprzedaży prasy regionalnej i “Tele Magazynu”, gwarantuje to lepszą zauważalność reklam. Rozmiarowo nie będą to duże reklamy, by nie utrudniać korzystania z programu TV. “Tele Magazyn” jest dodatkiem telewizyjnym ukazującym się co tydzień łącznie w 23 tytułach. Pojawił się na rynku w 1992 r. Spółka Tele Magazyn jest również wydawcą pism telewizyjnych “Super Tele” i “TV Pilot”. Według danych wydawcy “Tele Magazyn” rozchodzi się w nakładzie 1,4 mln sprzedawanych egzemplarzy w wydaniu magazynowym dzienników regionalnych. Zdaniem Marii Juszczyk, prezesa zarządu Media Tak, cel, jaki tytuł chce osiągnąć do września 2004 r., to sprzedaż na poziomie 1,6 mln egzemplarzy. (PM)