Kraj

L'Oreal wprowadza nową markę tuszu do rzęs i planuje silną kampanię

Koncern L'Oreal Polska wprowadzi na rynek nowy produkt L'Oreal Paris - mascarę do rzęs Double Extension. Jak mówi Katarzyna Chaber,...

Koncern L’Oreal Polska wprowadzi na rynek nowy produkt L’Oreal Paris – mascarę do rzęs Double Extension. Jak mówi Katarzyna Chaber, product manager ds. makijażu w L’Oreal Paris, koncern wierzy, że nowy produkt będzie sukcesem rynkowym. Tusz do rzęs Double Extension będzie dostępny w sprzedaży od października br. Wtedy też ruszy kampania reklamowa. Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja McCann-Erickson Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimedia Poland. Kampania będzie prowadzona w prasie (m.in. “Twój Styl”, “Elle”, “Claudia” i “Olivia”) oraz w telewizji. Akcja reklamowa potrwa do końca stycznia 2004 r. Wysokość budżetu nie została podana. W tym roku L’Oreal przeprowadził repozycjonowanie cenowe tuszów do rzęs. Ceny produktów zostały obniżone średnio o 20 proc. Chaber uważa, że dzięki temu mascary L’Oreal Paris miały stać się bardziej dostępne dla polskich konsumentek. Sugerowana cena Double Extension wyniesie 49,9 zł. (JD)