Zagranica

Greenpeace wykorzystuje w reklamach wątki "Gwiezdnych wojen"

Greenpeace skupił się w nowej kampanii kinowej na problemach zagrożeń środowiska, naśladując w sposób humorystyczny wątki zaczerpnięte z filmu "Gwiezdne...

Greenpeace skupił się w nowej kampanii kinowej na problemach zagrożeń środowiska, naśladując w sposób humorystyczny wątki zaczerpnięte z filmu “Gwiezdne wojny”. Reklama “Inwazja kosmitów” została przygotowana przez agencję HHCL/Red Cell i ukazuje grupę kosmitów dyskutujących o przejęciu ziemi. Debata dotyczy opłacalności tego przedsięwzięcia. Spot zaczyna się pojawieniem się na ekranie tekstu (w stylu początku “Gwiezdnych wojen”). Według jednego z kosmitów Ziemia upadnie, a jej liderzy są obłąkani. Inny broni naszej planety, gdyż uważa, że 90 proc. populacji ziemskiej chce pomagać w ochronie środowiska. Greenpeace ma nadzieję, że spot zmotywuje aktywistów do działania. Organizacja nie płaciła agencji i twórcom spotu za stworzenie reklamówki. Film reklamowy będzie dystrybuowany na zasadzie marketingu wirusowego, a także ma być pokazywany w brytyjskich kinach. (“Brand Republic”)