Kraj

TP SA zareklamuje się na okładkach na bilety firmy A'Propos

Telekomunikacja Polska SA zareklamuje się na okładkach na bilety firmy A'Propos. "Sprzedaż tych nośników rozpoczęliśmy we wrześniu br. TP SA...

Telekomunikacja Polska SA zareklamuje się na okładkach na bilety firmy A’Propos. “Sprzedaż tych nośników rozpoczęliśmy we wrześniu br. TP SA jest naszym pierwszym klientem” – mówi Rafał Włodkowski, dyr. handlowy A’Propos. Spółka podpisała umowę z PKP Intercity i oferuje reklamę na okładkach na bilety wykupione na pociągi Intercity, Eurocity, Express i Express Nocny. Kampania reklamowa Telekomunikacji Polskiej potrwa przez cały październik br. A’Propos gwarantuje dystrybucję 0,5 mln okładek do biletów miesięcznie – w tym czasie przewożonych jest 0,8 mln pasażerów. Cena katalogowa reklamy na okładkach na bilety wynosi 28 gr za sztukę. Klienci mogą liczyć na upusty, ale Rafał Włodkowski nie podaje, jaka jest ich wysokość. Przekaz realizowany za pośrednictwem nośnika oferowanego przez A’Propos dociera do przedstawicieli średnich i małych przedsiębiorstw (wynika to z profilu osób podróżujących pociągami PKP Intercity). Ofertą są zainteresowane firmy telekomunikacyjne, farmaceutyczne i banki. Reklamę na okładkach na bilety na pociągi pospieszne oferuje od sierpnia br. firma Begimo SA, która podpisała umowę ze spółką PKP Przewozy Regionalne. (PU)