Kraj

Marek Hancke został dyrektorem pionu komunikacji korporacyjnej w TP

Marek Hancke obejmie stanowisko dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej w Telekomunikacji Polskiej SA (TP). Oficjalnie ma zacząć pełnić swoją funkcję od...

Marek Hancke obejmie stanowisko dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej w Telekomunikacji Polskiej SA (TP). Oficjalnie ma zacząć pełnić swoją funkcję od początku listopada br. Przedstawiciele TP odmawiają komentarza w tej sprawie. Funkcja dyrektora tego pionu od kilku miesięcy pozostawała nieobsadzona, od momentu kiedy struktury TP opuścił Bogusław Biszof (założył własną firmę o nazwie Biszof Brand Consulting). Hancke prowadził do tej pory polski oddział międzynarodowej firmy marketingowej Trout & Partners zajmującej się świadczeniem usług z zakresu brand consultingu (założył ją w 2001 r.). Wcześniej, w latach 1997-2000, był dyrektorem generalnym agencji reklamowej Euro RSCG Poland (obecnie Euro RSCG New Europe). Pracował także w agencji reklamowej McCann Communications oraz studiu filmowym O’Kay Film Studio. Z branżą reklamową związany jest od 12 lat. (JP)