Kraj

ARBOmedia będzie sprzedawać powierzchnie Triformu

Dom sprzedaży ARBOmedia Polska rozpoczyna współpracę z firmą Triform, właścicielem sieci nośników reklamowych w kawiarenkach internetowych. Firmy podpisały list intencyjny...

Dom sprzedaży ARBOmedia Polska rozpoczyna współpracę z firmą Triform, właścicielem sieci nośników reklamowych w kawiarenkach internetowych. Firmy podpisały list intencyjny w tej sprawie, ARBOmedia zajmuje się już negocjowaniem sprzedaży powierzchni Triformu potencjalnym klientom, w najbliższych dniach ma zostać podpisana umowa precyzująca założenia współpracy. Sieć Triformu obejmuje około 3,5 tys. nośników w 500 kawiarenkach internetowych w całej Polsce (są to bannery reklamowe umieszczone na monitorach komputerów). Wśród dotychczasowych klientów Triformu znaleźli się m.in.: Idea, Nokia, Coca-Cola, e-PKO, Era. Jak mówi Krzysztof Bieńkowski, sales executive w ARBOmedia, prawdopodobnie oferta Triformu zostanie powiększna o dodatkowe formy reklamy, które będą wzmacniać działanie bannera reklamowego (reklamowe podkładki pod myszki, ulotki rozdawane w kawiarenkach, reklamowe tapety ekranowe, wygaszacze etc.). Cena jednego bannera reklamowego w kawiarence to obecnie ok. 200 zł za miesiąc (bez uwzględnienia rabatów). Prawdopodobnie elementy obudowujące ofertę zostaną dołożone w ramach tej samej ceny. Sieć Triformu ma być także w najbliższym czasie rozbudowywana o inne niż kawiarenki lokalizacje, m.in. pracownie komputerowe na uniwersytetach. (MG)