Kraj

Aster City zmienia nazwę, logo i startuje z kampanią w Warszawie

Aster City, sieć telewizji kablowej i internetowej w Warszawie, zmienia nazwę na Aster i wprowadza nowy logotyp. Nowy znak przygotował...

Aster City, sieć telewizji kablowej i internetowej w Warszawie, zmienia nazwę na Aster i wprowadza nowy logotyp. Nowy znak przygotował zespół marketingu firmy Aster City Cable we współpracy z agencją reklamową Upstairs Young & Rubicam. Jest to stylizowana litera A w kolorze żółtym, niebieskim i czerwonym oraz czarny napis “Aster” u dołu. Nowe logo to również element strategii budowania nowej marki i poszerzania portfolio usług. “Chcemy specjalizować się w trzech dziedzinach: telewizja kablowa, internet i telekomunikacja. W najbliższym czasie chcemy rozwijać m.in. usługi związane z telefonią internetową. Na ten fakt kładziemy nacisk w komunikacji rynkowej” – podkreśla Joanna Pasynkiewicz, dyrektor departamentu marketingu i sprzedaży Aster City Cable. Zmiana logo i pomysł na budowanie nowego wizerunku to konsekwencja badań przeprowadzonych na zlecenie firmy przez SMG/KRC Millward Brown Company, które zakończyły się w sierpniu br. “Badania pokazały, że obok takich zalet naszej firmy jak doświadczenie i dobra jakość usług klienci wskazywali na minusy: wysoką cenę abonamentu czy brak telewizyjnej oferty sportowej. Stąd pomysł na rozwijanie tej oferty” – mówi Joanna Pasynkiewicz. Zmianie logo towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która rozpocznie się w październiku i potrwa do końca roku. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Upstairs Young & Rubicam. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Kampania będzie prowadzona w prasie dostępnej w Warszawie (“Gazeta Stołeczna” – dodatek do “Gazety Wyborczej”, “Życie Warszawy”, “Dzień dobry”, “Metro”, “Metropol”), na nośnikach reklamy zewnętrznej (citylighty) i na środkach komunikacji miejskiej. W październiku rozpoczną się też działania marketing services, m.in. mailing do klientów i partnerów biznesowych. Kierownictwo firmy budżet kampanii szacuje na ponad 400 tys. zł. Spółka Aster City Cable działa na rynku telekomunikacyjnym od 1994 r. Według danych firmy obecnie świadczy usługi dla ponad 280 tys. abonentów telewizji kablowej i 30 tys. użytkowników internetu. (PM)