Kraj

IMIGe poszerza ofertę reklamy w zimowych obiektach sportowych

Na nadchodzący sezon zimowy firma IMIGe Poland przygotowała nową ofertę reklamy na terenie obiektów sportowych. Nowością firmy jest sieć nośników...

Na nadchodzący sezon zimowy firma IMIGe Poland przygotowała nową ofertę reklamy na terenie obiektów sportowych. Nowością firmy jest sieć nośników reklamowych na wyciągach narciarskich. Wzbogacona została również oferta reklamy na lodowiskach. W tym roku reklama na wyciągach narciarskich dostępna będzie w najpopularniejszych miejscowościach wypoczynkowych w Karkonoszach, Tatrach oraz Beskidzie Śląskim, Sądeckim i Żywieckim. Docelowo sieć obejmie ok. 700 nośników reklamowych w 10-12 największych regionach górskich. Poszerzeniu uległa również oferta firmy w zakresie reklamy na lodowiskach. Oprócz nośników reklamy zewnętrznej dostępnych dotychczas, takich jak: wielkoformatowe bannery i flagi reklamowe, oraz reklamowych paneli podświetlanych tegoroczna oferta zimowa obejmuje również inne nośniki instalowane wewnątrz obiektów. Są to elektroniczne panele informacyjne oraz pocztówki reklamowe. Elektroniczne panele informacyjne oprócz części reklamowych posiadają wyświetlacz tekstowy. Wyświetlane są na nich informacje dotyczące imprez sportowych, wyników zawodów, godzin otwarcia obiektu itp. Bezpłatne pocztówki reklamowe – drugie medium – umieszczone są w ekspozytorach zainstalowanych wewnątrz obiektów. Mogą one stanowić samodzielny produkt reklamowy lub być wykorzystane jako wsparcie kampanii reklamowej prowadzonej na pozostałych nośnikach dostępnych na terenie lodowisk. IMIGe Poland współpracuje z kilkunastoma lodowiskami w największych miastach w całym kraju.

Z możliwości reklamowych oferowanych przez IMIGe Poland na lodowiskach skorzystały w ubiegłym sezonie firmy z branży telefonii komórkowej oraz FMCG. Na warszawskim torze łyżwiarskim Stegny przeprowadzono m.in. kampanię reklamową “Simplus Team” na wielkoformatowym bannerze oraz kampanię reklamową zup i dań instant Winiary “Danie w 5 minut” dla firmy Nestle, dodatkowo wspartą weekendowymi akcjami degustacyjnymi. Ostatnia kampania obejmowała również reklamę na panelach podświetlanych zainstalowanych wewnątrz obiektu sportowego. (JP)