M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Toyota Yaris zmienia pozycjonowanie

Serwis Dzienny | 3 października 2003, 00:00

Od 29 września trwa najnowsza kampania Toyoty Yaris (Toyota Motor Poland) przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi. Na razie kampania...

Od 29 września trwa najnowsza kampania Toyoty Yaris (Toyota Motor Poland) przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi. Na razie kampania toczy się w telewizji, wykorzystując trzy spoty: "Jogging", "Łóżko" i "Ślub". Kampania prasowa rozpoczynie się na początku listopada. Wprowadzona na rynek w 1999 Toyota Yaris pozycjonowana była jako eleganckie i niezawodne auto dla kobiet. Obecna kampania jest pierwszym etapem procesu mającego na celu zmianę postrzegania Yarisa, który dzięki przestronnemu wnętrzu, dynamice i bogatemu wyposażeniu jest, zdaniem producentów, również idealnym samochodem dla par czy młodych małżeństw. W reklamach pokazywane są pary, które rywalizują między sobą o prawo prowadzenia ich wspólnego samochodu. Szczegółowy mediaplan i termin zakończenia kampanii nie zostały podane. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Zenith Media. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , ,