M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Będzie czwarty dodatek lokalny "Giełdy Samochodowej"

Serwis Dzienny | 3 października 2003, 00:00

Gazeta "Giełda Samochodowa" do końca tego roku będzie miała czwarty lokalny dodatek. "Autosalon Wielkopolski" dojdzie do grupy tworzonej dotąd przez...

Gazeta "Giełda Samochodowa" do końca tego roku będzie miała czwarty lokalny dodatek. "Autosalon Wielkopolski" dojdzie do grupy tworzonej dotąd przez "Autosalon Pomorski", "Autosalon Stołeczny" i "Autosalon Śląski". ""Autosalony" mają lokalne znaczenie. Informują o miejscowych wydarzeniach w branży motoryzacyjnej jak promocje czy dni otwarte w salonach. Dodatkowo mają przełamywać wciąż pokutujące myślenie o "Giełdzie Samochodowej" jako o tytule o samochodach używanych. Tymczasem już dawno poszerzyliśmy naszą zawartość" - powiedział Ryszard Pepłoński, dyrektor oddziału warszawskiego "Giełdy Samochodowej". "Autosalony" wyróżniają się graficznie, ukazują się na żółtych stronach. W każdym z miejsc, w których powstaje lokalny dodatek, rozbudowana zostaje redakcja i biuro reklamy. "Giełda Samochodowa" ukazuje się dwa razy w tygodniu, we wtorki i w piątki. "Autosalony" ukazują się wraz z wydaniem wtorkowym. Według PBC Daily, SMG/KRC Millward Brown Co. czytelnictwo "Giełdy Samochodowej" w skali kraju wyniosło 1,64 proc. w okresie styczeń-lipiec 2003 r. (wskaźnik CCS). Średni nakład jednorazowy "Giełdy Samochodowej" w czerwcu br. wyniósł 64 tys. egzemplarzy, a razem rozpowszechnianie płatne - 32,5 tys. (ZKDP). Zdaniem Ryszarda Pepłońskiego wpływy reklamowe "Giełdy Samochodowej", porównując okresy: wrzesień 2002 - sierpień 2003 i wrzesień 2001 - sierpień 2002, wzrosły o 11 proc. Poza motoryzacją w strukturze reklamodawców widoczne są branża finansowa i telekomunikacja. Wydawcą "Giełdy Samochodowej" jest Agencja Akwizycji Commercial Travellers, należąca do Przemysława P. Kowalskiego i jego małżonki. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,