Kraj

Unilever SA wprowadza na rynek nowy wariant margaryny

Rozpoczęła się kampania reklamowa Unilever SA prezentująca nowy wariant margaryny Rama o nazwie Rama Olivio. Pomysły kreatywne do kampanii przygotowała...

Rozpoczęła się kampania reklamowa Unilever SA prezentująca nowy wariant margaryny Rama o nazwie Rama Olivio. Pomysły kreatywne do kampanii przygotowała i zrealizowała agencja reklamowa Lowe GGK. Głównym zadaniem kampanii jest budowanie świadomości nowego produktu. Kampania rozpoczęła się emisją 10-sekundowego spotu telewizyjnego i ekspozycją plakatów na tablicach outdoorowych. Pierwszy etap ma na celu przedstawienie konsumentom nowego opakowania, zapoznanie ich z nazwą produktu i przede wszystkim poinformowanie o nowym składzie produktu – zawartości oliwy z oliwek. Kontynuację kampanii telewizyjnej stanowi emisja 30-sekundowego spotu pt. “Miłość”, który oprócz racjonalnego przekazu z pierwszego etapu kampanii zawiera również argumenty emocjonalne. Kampania ma zasięg ogólnopolski. Spoty telewizyjne będą emitowane we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Do kampanii outdoorowej wykorzystano nośniki 4×3 m (750 szt.). Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Warszawa. (AMS)