M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Neil Selby nie obejmie udziałów w agencji reklamowej Legend Group

Serwis Dzienny | 6 października 2003, 00:00

Neil Selby po pół roku współpracy z agencją reklamową Legend Group ostatecznie nie zostanie jej współwłaścicielem. Jak informuje Katarzyna Zaremba,...

Neil Selby po pół roku współpracy z agencją reklamową Legend Group ostatecznie nie zostanie jej współwłaścicielem. Jak informuje Katarzyna Zaremba, managing director agencji, Selby będzie kontynuował działalność w strukturach firmy na zasadzie projektowej. Selby pracował wcześniej jako szef zlikwidowanego w ub.r. polskiego oddziału agencji reklamowej D'Arcy. Jest również prezesem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) Oddział w Polsce. Powody podjęcia decyzji przez obecnych udziałowców Legend Group nie zostały ujawnione. Selby miał być odpowiedzialny za wprowadzenie do prac agencji konceptu o nazwie BrandShare mającego na celu poszerzenie portfolio klientów agencji. Jednocześnie w strukturach Legend Group awansował Krzysztof Rekosz na stanowisko deputy creative directora. Od marca 2003 r. pracował jako senior copywriter. Poprzednio był zatrudniony jako senior copywriter w agencjach reklamowych Kennedy Jansen i Scholz & Friends Warszawa. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,