M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Campina Polska rozbudowuje segment deserów mlecznych

Serwis Dzienny | 6 października 2003, 00:00

Campina Polska, producent przetworów mlecznych, wprowadza na rynek dwa nowe produkty z segmentu słodkich deserów mlecznych: Campina Tops i Campina...

Campina Polska, producent przetworów mlecznych, wprowadza na rynek dwa nowe produkty z segmentu słodkich deserów mlecznych: Campina Tops i Campina Piruet i wspiera je kampanią reklamową w telewizji oraz działaniami z zakresu BTL. Campina Tops to pudding czekoladowy z dodatkiem bitej śmietany, natomiast Campina Piuret to linia czterech produktów (pudding waniliowy lub czekoladowy zakręcony z bitą śmietaną oraz połączenie puddingu waniliowego z czekoladowym i puddingu karmelowego ze śmietankowym). Zarówno Campina Tops, jak i Piruet pozycjonowane są jako średni segment cenowy (1,29 zł za opakowanie). Jak mówi Marta Czajkowska, senior product manager w Campina Polska, grupą docelową nowych produktów są głównie rodziny z dziećmi, mieszkańcy miast pow. 50 tys., o dochodach średnich i wyższych. Nowe desery będą konkurować na rynku z takimi produktami jak: Deser z koroną (firmy Zott) oraz Pudding mleczny (Bakoma). Nowe produkty wspierane są trwającą obecnie kampanią reklamową - spoty reklamowe deserów Campiny emitowane będą do końca października w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreację przygotowała niemiecka agencja BBDO, ich adaptację na polski rynek wykonała agencja NoS/BBDO, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Kampania reklamowa mediach wspierana jest działaniami BTL-owymi - producent zaplanował cykl akcji promocyjnych i degustacyjnych w punktach sprzedaży. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,