Kraj

Mokate rozpoczęła kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej

Firma Mokate SA rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonego w lipcu br. nowego produktu kawy NYCoffee (połączenie kawy rozpuszczalnej ze śmietanką i...

Firma Mokate SA rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonego w lipcu br. nowego produktu kawy NYCoffee (połączenie kawy rozpuszczalnej ze śmietanką i cukrem w 20-gramowych saszetkach). Według Janusza Chrostowskiego, dyrektora marketingu Mokate, obecne działania stanowią część szerszego projektu komunikacyjnego, którego celem w pierwszej fazie jest zbudowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie cech produktu i przez to wskazanie na przynależność produktu do subkategorii kawowej “3 in 1”. “Kolejna faza, którą planujemy na przyszły rok, będzie miała za zadanie osiągnięcie zakładanego wizerunku marki NYCoffee” – dodaje Chrostowski. Kampania reklamowa NYCoffe ma miejsce na nośnikach reklamy zewnętrznej (396 tablic bilboardowych, nośniki firmy Stroer Polska) w 16 wybranych ośrodkach miejskich na terenie całego kraju. Kampanii outdoorowej towarzyszy reklama w internecie (bannery w portalu Onet odsyłające internautów do strony NYCoffee). Grupę docelową marki NYCoffee stanowią osoby w wieku 20-35 lat, mieszkańcy dużych miast, osoby aktywne (uczniowie, studenci i osoby pracujące), amatorzy nowych produktów niewymagających większego wysiłku w czasie ich przygotowywania. Kampania NYCoffee rozpoczęła się na początku tego miesiąca i potrwa do początku listopada br. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grupa 3 z Krakowa, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się producent we własnym zakresie. Na reklamie NyCoffee obok zdjęcia produktu widać młodego mężczyznę w objęciach dwóch kobiet i slogan reklamowy “Stosunkowo łatwy proces parzenia” – Jak twierdzi Janusz Chrostowski, hasło reklamowe w dwuznaczny sposób komunikuje cechy fizyczne produktu – łatwość przygotowania (parzenia), a przedstawiona sytuacja stanowi symbolizację cech fizycznych produktu (2+1 to kompozycja kawy, mleka i cukru). (MB)