Kraj

Axel Springer Polska wprowadza na rynek zmienioną "Olivię"

Na rynku ukaże się w przyszłym tygodniu najnowszy numer magazynu "Olivia". Jest to pierwsze wydanie po zmianach zarówno koncepcji graficznej,...

Na rynku ukaże się w przyszłym tygodniu najnowszy numer magazynu “Olivia”. Jest to pierwsze wydanie po zmianach zarówno koncepcji graficznej, jak i zawartości merytorycznej. Będzie miało 164 strony i klejony grzbiet w obu formatach (klasycznym i mini). Do całego nakładu dołączone zostanie DVD z filmem Krzysztofa Kieślowskiego “Niebieski”. Nowa Olivia skierowana jest głównie do kobiet między 20. a 30. rokiem życia. To one stanowią najsilniejszą grupę jej czytelniczek i jak wynika z badań, oczekują nie tyle tradycyjnego poradnika, ile pisma dostarczającego im pomysłów i inspiracji. “Olivia – magazyn pełen inspiracji – nowy claim naszego pisma najlepiej pokazuje kierunek, w którym zmierzamy” – mówi Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych. Najbardziej rozbudowanym obszarem tematycznym w nowej koncepcji magazynu jest obok mody i urody psychologia. Nowa makieta, której autorem jest Grzegorz Szczawiński, dyrektor kreatywny “Olivii”, jest znacznie bardziej elegancka i przejrzysta. Każdy dział ma charakterystyczną dla siebie paletę kolorów. – Mamy nadzieję, że “Olivia” stanie się najbardziej luksusowym magazynem w swoim segmencie – mówi Małgorzata Barankiewicz. W tym samym czasie rusza wizerunkowa kampania reklamowa “Olivii” przygotowana przez agencję Upstairs Young & Rubicam. Mediamix obejmuje takie kanały komunikacji, jak telewizja, radio, outdoor, prasa. Cała konwencja przekazu reklamowego oparta jest na komunikowaniu nastroju i emocji, jakie niesie ze sobą nowa “Olivia”. “Ta kampania zdecydowanie różni się od innych kampanii pism kobiecych” – mówi Agnieszka Kamola, dyrektor promocji Axel Springer Polska.