M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Canon Polska planuje kampanię wizerunkową

Serwis Dzienny | 7 października 2003, 00:00

Canon Polska rozpocznie w listopadzie br. wizerunkową kampanię reklamową. Potrwa ona do końca grudnia br. "Jej celem będzie kreowanie wizerunku...

Canon Polska rozpocznie w listopadzie br. wizerunkową kampanię reklamową. Potrwa ona do końca grudnia br. "Jej celem będzie kreowanie wizerunku firmy poprzez przedstawianie informacji dotyczących nowoczesnych technologii" - mówi Izabela Rogulska, specjalista ds. marketingu i PR w Canon Polska. Kreacja kampanii pochodzi z centrali Canon Europe, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Kampania będzie miała miejsce w prasie, m.in. w tytułach "Playboy", "Voyage", "Podróże" i "Żagle". Na layoutach zostanie przedstawiona drukarka i cyfrowy aparat fotograficzny, co zobrazuje technologię direct printing, czyli drukowanie zdjęć z aparatu bez pośrednictwa komputera. Obecnie koncern prowadzi dwie produktowe kampanie reklamowe: jedna dotyczy drukarek, druga urządzeń wielofunkcyjnych Smart Base. Mają one miejsce w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Zakończą się w połowie grudnia br. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,