Kraj

Publicis przygotował kampanię Jeżyków dla firmy Jutrzenka

Jutrzenka SA rozpoczęła kampanię reklamową ciastek w czekoladzie z bakaliami o nazwie Jeżyki. Kampania kierowana jest do osób powyżej 15....

Jutrzenka SA rozpoczęła kampanię reklamową ciastek w czekoladzie z bakaliami o nazwie Jeżyki. Kampania kierowana jest do osób powyżej 15. roku życia oraz do handlowców. Spot reklamowy pojawi się w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat i TVN. Dłuższa o 10 sekund jego wersja będzie pokazywana w sieci kin Cinema City. Kampania zachęca klienta do wypróbowania ciastek. “Analiza danych uświadomiła nam, że na rynku słodkich przekąsek nie ma mowy o lojalności wobec marki. Dlatego kampania ma jasny przekaz: Spróbuj Jeżyków” – powiedział Michał Czarkowski, account supoervisor w agencji Publicis Warszawa, która zajęła się strategią i kreacją kampanii. Kampania adresowana do handlowców odbywa się na bazie reklamy w “Poradniku Handlowca” oraz ulotek informacyjnych. Wyboru mediów dokonał dom mediowy Optimedia Poland. Produkcja spotu odbyła się w Łodzi, reżyserem spotu jest Andrzej Sawczuk. (MKS)