Przetargi

Edipresse Polska ogłasza przetarg na obsługę mediową

Wydawnictwo Edipresse Polska SA poinformowało, że ogłosiło przetarg na obsługę mediową wszystkich swoich tytułów (z wyłączeniem tygodnika "Przekrój", który jest...

Wydawnictwo Edipresse Polska SA poinformowało, że ogłosiło przetarg na obsługę mediową wszystkich swoich tytułów (z wyłączeniem tygodnika “Przekrój”, który jest w dalszym ciągu obsługiwany przez dom mediowy HMS Carat). Jak powiedziała Krystyna Zowczak-Jastrzębska, PR manager w Edipresse Polska, decyzja wynika z tego, że wydawnictwo musi ustosunkować się do zmian na rynku wydawniczym. Od 2000 r. domem mediowym wydawnictwa jest Universal McCann. “Edipresse wysoko ocenia poziom dotychczasowej współpracy z Universalem, jednakże co 4 lata ma zwyczaj organizować przegląd ofert rynku mediowego” – powiedział Krzysztof Mijakowski, kierownik działu analiz i promocji Edipresse Polska. Nie wiadomo, czy zasada czteroletniej współpracy będzie dotyczyć także nowo wybranego domu mediowego. Krystyna Zowczak-Jastrzębska powiedziała jedynie, że umowa ze zwycięskim domem mediowym będzie umową długoterminową, której okres trwania będzie dłuższy niż rok. Do przetargu zaproszono 5 domów mediowych: HMS Carat, Optimedia Poland, Media Direction OMD, Initiative Warszawa, Universal McCann. Wielkość budżetu reklamowego wydawnictwa Edipresse nie została ujawniona. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi na przełomie listopada i grudnia br.