Kraj

"Wielka Encyklopedia Jana Pawła II" - po tygodniu sprzedano125 tys. egz.

Edipresse Polska poinformowało o bardzo dobrym wyniku sprzedaży pierwszego tomu "Wielkiej Encyklopedii Jana Pawła II". Do 1 października publikacja, obecna...

Edipresse Polska poinformowało o bardzo dobrym wyniku sprzedaży pierwszego tomu “Wielkiej Encyklopedii Jana Pawła II”. Do 1 października publikacja, obecna na rynku od 25 września, sprzedała się w liczbie ponad 125 tys. egzemplarzy przy nakładzie 230 tys. Pierwszy tom encyklopedii obecny jest w sprzedaży w księgarniach i w punktach prasowych po promocyjnej cenie 6,99 zł. Kolejne tomy będą ukazywać się co dwa tygodnie. W sumie zaplanowano co najmniej 14 tomów. Wejściu “Wielkiej Encyklopedii Jana Pawła II” towarzyszy kampania telewizyjna w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie (zakup mediów – Universal McCann, kreacja – dział marketingu Edipresse Polska).