Kraj

"Tina" jeszcze bardziej poradnikowa

Magazyn zyskał większą objętość i nowe działy. Zmiany wspiera kampania reklamowa.

Bauer Media wprowadza zmiany w dwutygodniku “Tina” mające uatrakcyjnić dotychczasową formułę.

Największe zmiany dotyczą działu “Kuchnia” – teraz będzie on wydawany w postaci 12-stronnicowej książeczki kulinarnej, w której zamieszczane będą niepublikowane wcześniej przepisy. Dział kulinarny otrzymał także atrakcyjniejszy layout. Nowymi działami w dwutygodniku są “Extraporady” (spis porad dotyczących wielu dziedzin życia, m.in. kulinariów, prawa, finansów) oraz “Szczupła i piękna” – dział pomagający kobietom uporać się ze zbędnymi kilogramami.

Zmiany wprowadzono od 20. numeru pisma, który ukazuje się dziś na rynku i będzie liczył 76 stron (poprzednio 68), w formacie 225×305 mm, w cenie 1,20 zł.

Wprowadzeniu zmian w “Tinie” towarzyszy kampania reklamowa. Numer 20. i 21. magazynu wspierany jest reklamą w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TVN Siedem i TV Puls, a także w radiu RMF FM oraz w czasopismach wydawnictwa Bauer.

Kreację spotu przygotowała agencja Happy Hours, media zaplanował i zakupił dom mediowy MEC.

Średnie rozpowszechnianie płatne “Tiny” za okres styczeń-maj br. wynosi 460 741 egz. (dane: Bauer na podstawie ZKDP).