Kraj

Golden Drum dzień trzeci; Polacy serwują pierogi

Dzisiaj, w trzecim dniu trwania Festiwalu Reklamy "Golden Drum", ostatecznie zostały zakończone publiczne prezentacje wybranych w preselekcji prac w kat....

Dzisiaj, w trzecim dniu trwania Festiwalu Reklamy “Golden Drum”, ostatecznie zostały zakończone publiczne prezentacje wybranych w preselekcji prac w kat. kampanie multimedialne i kampanie mediowe. Zakończono też prace jury oceniające na oczach widzów prace zgłoszone w kategorii reklama telewizyjna. Pozostałe prace w kat radio, web site, print będą oceniane do czwartku, kiedy spodziewana jest ostateczna short-lista we wszystkich kategoriach. Dzisiaj Donald Gunn, zgodnie z coroczną tradycją, przedstawił “przedpremierową” listę prac zebranych w specjalnym “The Gunn Report” (gdzie miejsce na liście uzależnione jest od nagród zdobytych na najważniejszych festiwalach reklamowych świata). Wieczorem odbędzie się wykład Normana Berry’ego, worldwide creative directora Ogilvy & Mather. Zakończył się też dwudniowy festiwal mediowy Media Meeting, przebiegający równolegle do Golden Drum. Dzis wieczorem zaplanowana jest impreza z cyklu “narodowych”, na którą kilka najsilniej reprezentowanych nacji zaprasza resztę uczestników do swojego klubu, gdzie przygotowywane są narodowe potrawy i drinki (w naszym przypadku m.in. pierogi i drink “Teraz Polska” – wódka z sokiem malinowym). W przygotowanych przez polską stronę konkursach można będzie wygrać Złote Kalesony, ale gospodarz wieczoru Leszek Stafiej (Stafiej i Partnerzy) nie chce na razie zdradzać szczegółów. Równocześnie trwać będą imprezy: czeska, słowacka, chorwacka i rosyjska. Na jutro z okazji 10-lecia istnienia słoweńskiego festiwalu zaplanowano specjalny panel dyskusyjny “Is a creator a woman?”, do którego zaproszono 11 najsławniejszych dyrektorów kreatywnych płci pięknej. Moderatorem panelu jest Michael Conrad, przez wiele lat związany z kreacją w Leo Burnett. (AMS)